Krizová komunikace není jen tak. Svěřte se do rukou odborníků.

Možná vaší společnosti, službě či produktu hrozí ohrožení jejich reputace. Možná vás čeká krizová komunikace s dlužníky či obchodními partnery. Máte-li před sebou složitá jednání, svěřte se do rukou odborníků na Firmator.cz.

Důvodem může být v dnešní době internetu téměř cokoliv a následky mohou být velmi nepříjemné. Článek nebo reportáž v médiích může výrazně narušit prodeje výrobku, služby či reputaci celé společnosti. Pokud dojde k této situaci, je třeba umět na ni adekvátně mediálně reagovat. Celý proces se pak nazývá krizová komunikace. Během ní klient většinou v součinnosti s agenturou a za její dostatečné podpory reaguje na mediální situaci pomocí vydaného vyjádření, poskytne odpovědi a informace tak, aby následně došlo k minimalizaci rizik a škod. Na to je třeba mít k dispozici opravdové odborníky.

Dopady krizové situace

Pro spuštění nepříjemné mediální laviny mnohdy stačí opravdové maličkosti. Někdy je to neobratná formulace redaktora, některého z vašich zaměstnanců, porucha či havárie v provozu nebo krátký výpadek vašeho e-shopu, či vyjádření některého z klientů. Krizovou situaci může způsobit lidský faktor, nepředvídatelná či neovlivnitelná událost. Sled dalších událostí je velmi rychlý a je třeba pružně reagovat. Pokud se vám nepodaří díky krizové komunikaci dostat mediální vlnu hned na počátku pod kontrolu, napáchané škody mohou být opravdu značné. Image společnosti, služby či výrobku se může velmi rychle odrazit v prodejích a tržbách.

Řešení krizové situace s Firmator.cz

Zkušení odborníci ze společnosti Firmator.cz vám pomohou sestavit manuál pro krizovou komunikaci i vhodnou strategii. Provedou analýzu situace, navrhne vyjádření pro média a doporučí způsob, jak komunikovat s médii v případě dotazů. Pasivita zde moc nefunguje. Přesto musíte jednat promyšleně. Nenechte však redaktory, novináře, média či nespokojené klienty hovořit za vás. Pokud krizovou komunikaci zvládnete správně, můžete důvěryhodnost výrobků, služeb i společnosti posílit. Kontaktujte nás kdykoliv. Na krizovou komunikaci nemusíte být sami.

Komentáře

Přidej svůj komentář

Další články